Stichting Cycling Dreams
Maakt het mogelijk

Onze missie

-Organiseren van Cyclocross wedstrijden.

-Organiseren van wielren wedstrijden voor jeugd en volwassenen op alle niveaus.

-De wedstrijden zullen laagdrempelig zijn met een bescheiden inschrijfgeld om zo ook mensen met een kleine beurs toegang te geven.

-Waar mogelijk helpen we deelnemers om met geleend en/of  verhuurd materiaal deel te nemen.

-Organiseren van "opstap" dagen om kennis te maken met cyclocrossen.

-Het geven van sport-clinics voor individuele en/of groepen op diverse niveaus in diverse takken van de wielersport.

-Geven van trainingen en begeleiding aan beginnende en gevorderde wielrenner (sters), veldrijders (sters), mountainbikers (sters)

-Het ondersteunen van een Cycling team. Team HACT (H.O.V. Automobielen Cycling Team). Kijk ook bij de link Cycling Team!

-Uitbreiding realiseren van het Cycling team.

Donateur worden?

Onze donateurs zijn afkomstig uit alle geledingen van de samenleving, maar we worden allemaal gedreven door enthousiasme voor hetzelfde ideaal.