Stichting Cycling Dreams
Maakt het mogelijk

Onze organisatie

We hebben deze organisatie in 19-10-2020 officieel opgericht om onze missie te bevorderen en zoveel mogelijk mensen hierover voor te lichten.

De organisatie bestaat uit 3 bestuurders en vele vrijwilligers.
Diverse malen per jaar vergaderd het bestuur.
We zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 80666523

Bank rekeningnummer: NL11 RBRB 0205 0567 68
T.n.v. Stichting Cycling Dreams
Vestiging adres is: Sint Janstraat 29  2435 WX  Zevenhoven

Nieuwsbrief ontvangen?

Vul alles hieronder in:

Onze donateurs

-Onze donateurs steunen onze stichting financieel. Dit kan eenmalig of doorlopend per jaar.

-De donateurs krijgen hiervoor gratis en als VIP toegang tot onze evenementen.

-Als donateur kun je ook gratis deelnemen aan onze evenementen. Mits het exclusief door ons georganiseerd word.
Uitgesloten zijn KNWU evenementen. Aanmelden moet altijd wel via de geldende procedures van dat event.

-Donateurs kunnen hun donateurschap opzeggen 1 maand voordat de nieuwe periode ingaat.

-Men kan donateur worden voor diverse bedragen. Zie het formulier onder aan deze pagina.

Sponsorkliks

Met SponsorKliks kan je nu zelf een financiële bijdrage leveren aan Stichting Cycling Dreams, zonder dat het jou een cent extra kost!

Bestel online een pizza via Thuisbezorgd en Stichting Cycling Dreamsontvangt hiervoor geld in de clubkas.
Via de categorieën boven in het menu kan je tevens bij diverse webwinkels als Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia bestellen. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar jouw sponsordoel. En nogmaals, het kost je niets extra!

Wil je jouw vereniging ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van jouw club. Voor jou een kleine moeite, voor jouw vereniging directe inkomsten. Stel je eens voor wanneer alle leden, supporters en overige betrokkenen dit zouden doen? Vertel dit daarom door aan andere mensen die jouw club een warm hart toedragen.

Hoe werkt het?
Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.com gedaan wordt. 75% van deze commissie storten wij op de bankrekening van jouw vereniging of stichting. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert jouw vereniging hier direct van!

Donateur worden?

Onze donateurs zijn afkomstig uit alle geledingen van de samenleving, maar we worden allemaal gedreven door enthousiasme voor hetzelfde ideaal.

Onze website is klimaat neutraal !