Stichting Cycling Dreams
Maakt het mogelijk

Het Cycling Team.

HACT.  (H.O.V Automobielen Cycling Team.)

Wij hebben als doelstelling om zoveel mogelijk regionale en nationale wedstrijden te rijden. Waar mogelijk ook internationaal.

Hierbij willen we nieuwe teamleden op sleeptouw nemen om onder begeleiding beter te worden en kennis te laten maken met de wedstrijd wielersport. We organiseren trainingen en trainingskampen in en buiten Nederland. Het team gaat maximaal 10 man/vrouw groot zijn en vanaf de KNWU categorie nieuwelingen.

Ons team

Ian van den Berg (Amateur)
Sven Buskermolen (Amateur)
Daan de Best (Amateur)
Beau van Steijn (Amateur)
Jari Buskermolen (Nieuweling)
Sven de Jong (Nieuweling)
Teun Hoogenboom (Nieuweling)
Jasmijn Bloemheuvel (Belofte)

Onze sponsoren!

Sjon van den Berg - Ploegleider
Henriette van Brussel - Sport Masseuse
Ian van den Berg - Tech ondersteuning
Sven Buskermolen - Tech ondersteuning
Frank van der Meer - Vertrouwenspersoon

Wat doet dit begeleidingsteam?

-Het geven van wielren en cyclocross trainingen door trainer Sjon van den Berg.

-Cyclocross trainingen voor het H.O.V. Automobielen Cycling Team organiseren. (HACT)

-Begeleiden van ouders van jonge renners om tot een beter evenwicht te komen in het laten sporten van hun kind(eren)

-Zorgen voor een optimale begeleiding bij blessures van HACT teamleden door gediplomeerd sportmasseuze Henriette van Brussel  en gediplomeerd conditie & herstel trainer Sjon van den Berg volgens de REHABOOM methodiek.

Donateur worden?

Onze donateurs zijn afkomstig uit alle geledingen van de samenleving, maar we worden allemaal gedreven door enthousiasme voor hetzelfde ideaal.