Stichting Cycling Dreams
Maakt het mogelijk

Dit is wat wij organiseren:

Kijk bij "Events" voor programma's, locatie's en verdere informatie van onze geplande evenementen

15 oktober koppelcross voor 14+ en 14- koppel
16 oktober de 1e ACC wedstrijd van 2022

4 januari 2023 clinic MTB en CX  bij UWTC
14 oktober 2023 Koppelcross
15 oktober 2023 ACC wedstrijden

Het geven van wielren en cyclocross trainingen door diverse gediplomeerde trainers.

Cyclocross trainingen voor het H.O.V. Automobielen Cycling Team organiseren. (HACT)

Begeleiden van ouders van jonge renners om tot een beter evenwicht te komen in het laten sporten van hun kind(eren)

Zorgen voor een optimale begeleiding bij blessures van HACT teamleden door gediplomeerd sportmasseuze Henriette van Brussel  en gediplomeerd conditie & herstel trainer Sjon van den Berg volgens de REHABOOM methodiek.

Technische ondersteuning en advies van materiaal door gediplomeerde fiets technici.

Donateur worden?

Onze donateurs zijn afkomstig uit alle geledingen van de samenleving, maar we worden allemaal gedreven door enthousiasme voor hetzelfde ideaal.